PORTES OBERTES VIRTUALS

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu, degut a la pandèmia del Covid-19, la jornada de portes obertes es van haver de cancel·lar.
Amb l’estat d’alarma que encara a dia d’avui no ens permet fer-les, us volem mostrar de manera molt especial la nostra Escola. Malgrat que no us… Llegeix més»

INFORMACIÓ IMPORTANT

Estimades famílies,
Primerament i abans de tot, desitgem que estigueu bé de salut malgrat aquesta situació i fer arribar tot el nostre escalf a totes aquelles famílies que ho estigueu passant malament per diferents motius.
En segon lloc, explicar-vos que no sempre les informacions publicades als mitjans de… Llegeix més»

Dia Mundial de l’Activitat Física

Estimats alumnes i famílies dels Aigüerols!!!

Avui dilluns 6 d’abril celebrem el Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF). La jornada d’aquest any resulta ser excepcional a causa del confinament de la població motivat per la pandèmia del coronavirus,per la qual cosa les activitats físiques es traslladen a… Llegeix més»

Informacions variades

Benvolgudes famílies Aigüerolenques;
Superada la primera setmana de confinament, volem aprofitar per saludar-vos i donar tot un seguit d’informacions i recomanacions.
Desitgem que estigueu bé de salut i que afronteu i supereu de la millor manera possible aquesta situació, malgrat totes les problemàtiques individuals i col·lectives que… Llegeix més»

CARNESTOLTES

Benvolgudes famílies,
La setmana del 17 al 21 de febrer celebrarem el Carnestoltes a l’Escola.
L’objectiu que ens plantegem amb aquesta festa és fomentar la creativitat entre els nostres alumnes.
Nosaltres mateixos confeccionarem les disfresses en espais que farem durant aquella setmana. Així doncs, no heu de comprar cap disfressa!
El… Llegeix més»

DIES DE LA RODA

FAMÍLIES AGAFEU PAPER I LLAPIS!

AQUESTS SÓN ELS DIES DE LA RODA DEL QUE QUEDA DE CURS:

INFANTIL, 1r., 2n., i 3r.
4t., 5è. i  6è.

FEBRER