Aigüerolencs i aigüerolenques,

Aviat rebrem la visita del rei més esbojarrat de tots els reis; el REI CARNESTOLTES!!!

El dia 22 de febrer (divendres vinent) us penjarem les consignes que decidirà sa majestat el rei!!!

Portes obertes 2019

Divendres 22 de març de 2019 de 17h. a 19h.

Us informem que la jornada de portes obertes de l’escola tindrà lloc el 22 de març de 17h. a 19h.

Es farà un recorregut per les dependències de l’escola, guiats per alumnes de 6è i mestres de l’escola:

• Presentació del treball per competències i globalitzat.
  • Mostra de projectes.
  • Espais de comunicació. Consell d’Infants.
  • Un dia a P·3
  • L’anglès a l’escola.
  • La nostra AMPA.
  • Menjador i acollida

Al final de la visita es farà el lliurement de documentació, i es podran sol·licitar entrevistes individuals.

Des de la Xarxa d’Innovació d’Escoles de Primària (XIEP), ens proposen reflexionar sobre les bones preguntes. Vam dur a terme un claustre pedagògic de reflexió entorn a les preguntes que afloren a les nostres aules. L’objectiu és seguir implementant processos de canvi i millora al voltant del treball globalitzat a l’aula. Seguim avançant!

Aquesta setmana recomanem un vídeo que vam veure en claustre sobre l’ACTITUD! Doneu-li una oportunitat, el mireu cinc minuts… sinó us enganxa només haureu perdut cinc minuts!

Famílies artistes i creatives, moltes gràcies per ajudar-nos a decorar la nostra escola. Aviat serà la setmana de la creativitat i, de ben segur que, necessitarem un cop de mà per part vostra a totes les aules!

La creativitat és la intel·ligència divertint-se. Albert Einstein

VIURE ÉS UN NADAL

ENTRE EL POC I EL MASSA.

ÉS UN FOC QUE CAL

ENCENDRE’L AMB TRAÇA.

Joana Raspall.

L’Escola Els Aigüerols us desitja que passeu unes molt bones festes i un any nou ple de força i il·lusió!

EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA OPEN ARMS

Hola, som la classe d’Open Arms de 4t.
L’ONG Proactiva Open Arms ens ha deixat una exposició fotogràfica. Aquesta exposició la podreu veure al vestíbul de l’escola, durant aproximadament dues setmanes.
Moltes gracies, esperem que us agradi.

Ha arribat el Tió!!!

Hola famílies!!!
El Tió ha arribat a l’escola!!! Els infants de P5 li van escriure un email convidant-lo a venir i ell els hi va respondre de seguida. Amb les seves potetes ha baixat xino-xano de la muntanya i ahir els nens i nenes d’educació Infantil… Llegeix més»

TORNEM AL COL·LE!!!

Hola famílies!!!
Ja ho tenim tot a punt per començar una nova aventura!!!
Com cada setembre, l’escola resta a l’espera d’omplir-se de nou amb nous somriures, abraçades i xerradetes on les paraules s’omplen de records d’estiu… D’experiències, aventures i vivències on la felicitat, la tranquil·litat i les… Llegeix més»

BON ESTIU!!!

Després de tot un curs ple d’emocions, descobriments, experiències i sobretot d’aprenentatges, ha arribat l’hora de descansar.
És hora d’anar a la platja, gaudir del temps lliure, les nits a la fresca, les festes majors, les terrasses, les sortides a la natura, gaudir de les amigues… Llegeix més»

COMIAT DE 6è

Benvolgudes famílies,
Els nostres nois i noies de 6è s’han fet grans i estan a punt de començar una nova etapa.
Per tots nosaltres, mestres, famílies i personal de l’escola és un moment ple d’il·lusió i tenim ganes de celebrar-lo com cal:
El dimecres dia 20 esteu tots… Llegeix més»

DIA DE LA DONACIÓ DE SANG

Ja teniu disponibles les fotos del nostre dia de la donació de sang a la nostra escola. Clicant el següent enllaç podreu veure totes les fotos i descarregar aquelles en que sortiu. Mil gràcies a tots per venir i per col·laborar! Entre tots vam fer una… Llegeix més»

CURTMETRATGE BY “ELS ECOLOGISTES”

Estimats companys, companyes i famílies,
La classe de “Els Ecologistes” han estat treballant durant el tercer trimestre el projecte de “Disney”. Un dels grups de treball “Cinema d’animació modern”, va descobrir que una de les tècniques  d’animació moderna  era l’stop-motion.
L’stop-motion és una tècnica d’animació que consisteix en… Llegeix més»

COMUNICAT AMPA LLIBRES

Comunicat llibres
Aquest curs l’AMPA no podrà adquirir i vendre els llibres de text com en cursos anteriors al haver-se aplicat una nova llei que regula la venda de llibres de text que no permet que les editorials facin el descompte que s’havia fet fins ara… Llegeix més»