CARTA VIATGERA

Juntament amb la ONGD “Asperpol” hem iniciat una activitat anomenada “La Carta Viatgera”.

Els voluntaris d’aquesta associació van fer arribar als nostres alumnes de cinquè un recull de cartes escrites per nens i nenes d’una escola de Gambia. Ara nosaltres els hem de respondre, explicant com és el nostre dia a dia, quines activitats realitzem, els nostres gustos personals,… I tot això en anglès!

Estem molt il.lusionats amb aquesta proposta i tenim moltes ganes d’ establir un vincle amb els nostres “amics per correspondència”.