Comiat Marie Curie

Ahir vam celebrar el comiat de l’alumnat de 6è a l’escola, el comiat dels i les que han format part de la 4ª promoció de l’escola, l’última promoció dels Aigüerols.

Amb l’entrada triomfal de tots i cada una de les Marie Curie amb la rebuda eufòrica de la resta de companys i companyes. En aquest moment, se’ls va fer entrega de la samarreta personalitzada amb els seus noms. Les Marie Curie ens van fer un discurs molt emotiu, fent un repàs per tots i cada un dels anys viscuts com a alumnes de l’escola. Seguidament, se’ls va fer entrega de petits detalls per part de cada un dels grups fent referència al nom de la classe que van ser en aquell moment:

• I3 Els nedadors.
  • I4 Els forçuts.
  • I5 Els exploradors.
  • 1r Els cavallers.
  • 2n Els ecologistes.
  • 3r Els taurons.
  • 4t Els astronautes.
  • 5è Els biòlegs.

En el transcurs del dia, les Marie Curie ens van obsequiar amb una Samba que s’havien preparat, animant-nos a tots a ballar.

Finalment, per concloure va arribar l’esperat ball dels mestres i tots es van alçar per acompanyar-nos en aquest gran comiat.

En el següent enllaç podreu veure alguns dels moments viscuts en el dia d’ahir.