Sortida de germanor

Benvolgudes famílies,

S’apropa el final de curs i ens preparem per viure canvis importants. L’any vinent tindrem nous mestres, nous companys/es… per això, ens sembla un bon moment per compartir un dia de convivència, un dia especial on tota la comunitat educativa d’Els Aigüerols gaudirem d’una sortida amb activitats conjuntes a l’aire lliure i ens ho passarem molt bé.

El proper DIMARTS 14 de juny anirem tots plegats (d’I3 a 6è) al parc de les Morisques de Sant Quirze del Vallès.

Marxarem de l’escola a les 9h i tornarem a les 15h. de la tarda. Recordeu que és període d’intensiva. És important que retorneu aquesta autorització signada al tutor/a abans del 7 de juny.

Els nens i nenes han de portar: una motxilla petita (sense rodes), aigua, esmorzar, dinar, roba còmoda, gorra pel sol, crema solar posada de casa,

Els alumnes que fan ús del servei de menjador, aquell dia TRESMES els prepararà un pícnic (excepcionalment, no constarà de carmanyola, si no d’entrepans) inclòs dins la quota mensual. Els alumnes esporàdics que ho vulguin també tenen la possibilitat de demanar-ho (el preu és de 6,96€). Heu de parlar amb la Feli per confirmar-ho abans del 7 de juny al telèfon 680 83 30 09.

Com que tornem a les 15h, els infants que fan ús de menjador es quedaran al centre fins a les 15:30h i els que faran l’acollida després de dinar, romandran al centre amb monitoratge fins a les 16.30h.