Festa Nit d’escola!

Benvolgudes famílies!

S’acosta la gran NIT D’ESCOLA. Després de 2 anys sense poder realitzar-la, a la fi podrem celebrar una nit especial!! Aquesta NIT D’ESCOLA serà la més emotiva de totes, ja que ens acomiadarem de l’escola i de totes nosaltres.

Des de les 17h de la tarda fins a mitja nit hi haurà diferents activitats organitzades per l’AFA i tothom qui vulgui en podrà gaudir.

Us informem que el sopar de germanor es farà a la pista de l’escola, on les famílies seran les encarregades de gestionar el seu sopar, taules i cadires.

Us esperem a totes i tots!