Institut-Escola

Benvolgudes famílies,

El termini per a la preinscripció de 1r d’ESO és del 17 al 24 de març.  Aquí teniu la informació de què disposem fins ara:

Nou Institut-Escola:

• El proper dimarts 9 de març a les 17’30h es farà una primera reunió telemàtica que comptarà amb l’assistència dels dos equips directius (de les escoles: Els Aigüerols i Santiga), així com amb la de l’Inspector de Secundària, Sr. Carles Torres, per resoldre les vostres inquietuds respecte al nou projecte. El mateix dia us farem arribar un enllaç, a través d’aquest grup de Whatsapp de la classe de 6è. (Món Natura) de la nostra escola, per tal que pugueu unir-vos a aquesta trobada.

• El dimarts dia 16 de març, a les 17’30 h., hi ha haurà unes portes obertes presencials a les instal·lacions de l’actual Escola Santiga, per tal que les famílies de l’escola pugueu conèixer el centre.

SI VOLEU ASSISTIR-HI, TRUQUEU A L’ESCOLA I US DONAREM HORA

Us deixem l’enllaç per poder entrar a la xerrada informativa el mateix dimarts 16 de març a les 19h: