REPRESENTEM LA LLEGENDA DE SANT JORDI

Els/ les alumnes de cinquè, un any més, han estat els encarregats/des  de preparar la representació teatral de la llegenda de Sant Jordi per tota l’escola.

S’han dedicat a fer la redacció del guió, la repartició de personatges, les propostes de vestuari, el disseny i creació de decorats, la recerca de la música,… Absolutament tot!

Han estat unes setmanes de molt treball, però finalment els resultats han estat fantàstics!

Els activistes han mostrat una gran motivació i empenta per portar endavant aquest gran projecte i els felicitem per la seva feina! Enhorabona, nois i noies de cinquè!!