Marató TV3: Covid-19

En aquest any 2020, que estem vivint una pandèmia a escala mundial que ha fet emmalaltir i fins i tot morir a centenars de milers de persones, l’equip docent de l’Escola Vicente Ferrer proposa a la comunitat educativa participar en la Marató de TV3, que enguany està dedicada a la Covid-19.

Cada infant portarà a casa una felicitació o postal, que serà diferent segons el cicle o el grup, a canvi d’un donatiu lliure i totalment voluntari per part de la família. L’escola recollirà els diners i els enviarà a la Fundació Marató de TV3 per a la lluita contra la Covid-19.

Pel recompte dels diners es convidarà a l’AFA per si algun dels seus membres vol acompanyar-nos en la verificació de la quantitat recaptada, que es durà a terme el divendres 18 de desembre al matí.

Precisament per estar vivint aquesta pandèmia, no podem fer cap acte presencial ni multitudinari. Esperem en futures campanyes poder organitzar berenars, mercats solidaris o d’altres accions participatives i poder comptar amb la presència i col·laboració de les famílies.