Butlletí 36: 21 de juliol

Contacte

Des d’aquesta setmana han entrat en vigor les noves directrius del govern en matèria de prevenció de la COVID-19 que afecten diverses poblacions de l’àrea de Barcelona, entre elles Sant Boi de Llobregat. Aquestes mesures comporten que tasques que fèiem de forma presencial ara passin a ser de forma telemàtica. Per tant, en cas de necessitar contactar amb secretaria o direcció caldrà fer-ho a través dels següents canals:

• Correu electrònic (prioritari): a8063761@xtec.cat  /   esc-vicenteferrer-sb@xtec.cat.
        • Telèfon (WhatsApp): 623176902.

Pla obertura 20-21

S’està treballant per tenir a punt el pla d’obertura de l’escola 2020-2021. Demà es presentaran les línies bàsiques al consell escolar i la 1a setmana de setembre s’haurà d’aprovar el document definitiu.

El pla intenta garantir la presencialitat de tot l’alumnat amb les mesures de seguretat que ens indiquen les autoritats sanitàries.

Encara no es poden avançar tutories ni grups definitius atès que no tenim les plantilles tancades. Sí que avancem que hi haurà canvis organitzatius importants atesa la necessitat de limitar el nombre de persones que entren en un grup i de no barrejar alumnat de diferents grups, per poder seguir una traçabilitat en cas de donar-se algun cas positiu en COVID-19.

Calendari 2020-2021

Aquest dimecres hi ha una reunió del consell escolar on es tanacaran els detalls del calendari escolar 2020-2021 i, un cop aprovat, es comunicaran tots els detalls: festius de lliure disposició, dies de jornada intensiva, horari escolar…

Menjador

Està previst que el menjador de l’escola funcioni amb la màxima normalitat possible durant aquest nou curs. Us enllacem una circular informativa sobre el funcionament del menjador i el full d’inscripció. Si alguna família vol fer ja la inscripció, l’ha d’emplenar i enviar-la al correu electrònic del menjador: menjadorvicenteferrer@gmail.com