Butlletí 30/22-23: 28 abril

Retorn informe autoavaluació

Encara ens falten per retornar alguns informes d’autoavaluació amb la vostra apreciació i escrit cap als infants. Recordeu portar-lo la setmana vinent.

Serà vostre de nou quan els tinguem tots.

Gràcies!!

Beques menjador

Ja ens han informat de les dates per als ajuts de menjador escolar per a la propera convocatòria 2023-2024. La presentació de sol·licituds serà del 15 al 29 de maig i de forma telemàtica www.elbaixllobregat.cat.

Jornades atlètiques

El pròxim divendres, 5 de maig, tindrem les nostres Jornades Atlètiques a l’Estadi Municipal d’Atletisme Constantí Miranda. Ens podeu acompanyar de públic i animar als vostres fills/es en les seves proves. Acabarem la nostra jornada al voltant de les 13:30h.

A l’estadi hi haurà servei de bar.

Podeu fer fotografies de l’esdeveniment pel vostre ús personal donat que no estem al recinte de l’escola, però recordeu que publicar fotografies de persones que no us ho han autoritzat pot comportar conseqüències legals.

Cal que els/les alumnes portin gorra, crema de solar posada, aigua i esmorzar. L’AFA ens acompanyarà i els repartirà més aigua i alguna peça de fruita.

Tindrem servei de menjador a l’escola de 14h a 16:30h, però cal que aviseu a la Clara amb antelació.

Dies festius de la setmana vinent

Us recordem que el pròxim dilluns, 1 de maig, és festiu Nacional, i el dimarts 2 de maig, és festiu de lliure disposició acordat pel Consell Escolar Municipal.