Butlletí 29/22-23: 21 abril

Retorn informe autoavaluació

Encara ens falten per retornar alguns informes d’autoavaluació amb la vostra apreciació i escrit cap als infants.

Us demanem que, no més tard d’aquesta setmana, ens ho retorneu per poder comentar-ho.

Serà vostre de nou quan els tinguem tots.

Gràcies!!

Sant Jordi a l’escola

Dilluns vinent, dia 24 d’abril, celebrarem Sant Jordi. Al matí, es realitzaran diferent tipus d’activitats relacionades amb la Diada organitzades per cicles. A la tarda, celebrarem la segona edició dels Jocs Florals de l’escola Vicente Ferrer. Els vostres fills i filles han participat en aquesta edició amb alegria i empenta. Dilluns veuran els fruits al seu esforç.

Nous intèrfons

Aquesta setmana ens han instal·lat uns nous intèrfons amb videoporter per tal de tenir més seguretat a l’hora d’obrir la porta. Ens seran de molta ajuda per a les hores de l’acollida del matí, també.

Si us plau, al sortir de l’escola, us demanem que tingueu precaució d’assegurar-vos que la porta queda tancada.

Beques menjador

Ja ens han informat de les dates per als ajuts de menjador escolar per a la propera convocatòria 2023-2024. La presentació de sol·licituds serà del 15 al 29 de maig i de forma telemàtica www.elbaixllobregat.cat.

Jornades atlètiques

El proper dia 5 de maig, tindrem les nostres Jornades Atlètiques a l’Estadi Municipal d’Atletisme Constantí Miranda. Ens podeu acompanyar de públic i animar als vostres fills/es en les seves proves. Acabarem la nostra jornada al voltant de les 13:30h.

Reserveu el dia, si podeu!

Tindrem servei de menjador a l’escola de 14h a 16:30h, però cal que aviseu a la Clara.

Inici del curs vinent

Com segurament heu escoltat a les notícies, fa un parell de setmanes el Departament d’Educació va fer públiques les dates d’inici (horari lectiu complet: matí i tarda) i final del pròxim curs:

Inici de curs: 6 de setembre del 2023.
Final de curs: 21 de juny del 2024.

Més endavant, concretarem el Calendari Escolar del curs 2023-2024.