Butlletí 29/23-24: 24 maig

COLÒNIES

Com sabeu, dilluns vinent marxen de colònies els alumnes de Primària que s’han apuntat i dimarts, els d’Infantil. Tornarem dimecres sobre les 16:30h. Anirem informant.

L’alumnat que no va de colònies, pot assistir a l’escola en horari habitual.

INFORMACIÓ IMPORTANT DE L’AFA: FESTA FI DE CURS

Us informem que, a causa de les eleccions convocades pel 9 de juny, la festa de fi de curs s’ha de modificar al divendres 14 de juny a la tarda. Esperem comptar amb tots els socis per passar una tarda divertida.

Si vols col·laborar en l’organització, no dubtis a posar-te en contacte a través del correu de l’AFA: afa.vicenteferrer@gmail.com

També us informem que aquest any, pel sopar que es realitza després de la Festa, s’ha pensat vendre entrepans i begudes.

La venda es realitzarà de forma anticipada mitjançant tiquets que es vendran a l’AFA i el preu serà 5€ entrepà + beguda.

Els dies de venda del tiquets seran:

Dilluns 27: a les 9 h
Dijous 30: a les 9 h i a les 16:30 h
Divendres 31: a les 9 h i a les 16:30 h
Dilluns 3 i dimarts 4 : a les 9 h i a les 16:30 h

Gràcies per la vostra comprensió i participació.

JORNADA INTENSIVA  I FI DE CURS

Recordeu que el 5 de juny comença la Jornada intensiva. L’horari serà de 9:00 a 13:00 h.

El dia 21 serà el darrer dia del curs escolar i ens acomiadarem al teatre Can Massallera. Us donarem més indicacions de les hores del festival properament.

REUNIONS TANCAMENT DEL CURS

REUNIONS DE TANCAMENT CURS 23-24

CURS DATA
I3 Dijous 13 Juny
I4 Dimarts 18 Juny
I5 Dilluns 17 de juny
1r Dimecres, 12 juny
2n Dimecres, 19 de juny
3r Dilluns, 10 de juny
4t Dilluns, 10 de juny
Divendres,14 de juny
Dimarts 11 de juny

Si esteu interessats/des en el servei d’acollida, caldrà que us poseu en contacte amb el la Clara, coordinadora del menjador.

INFORMACIÓ MENJADOR

Benvolgudes famílies,

El proper 5 de juny començarà la jornada intensiva a l’escola. El servei del menjador començarà a la 13h i finalitzarà a les 15.30h.
En el cas que NO feu ús del servei del menjador durant la jornada intensiva, necessitem que ho comuniqueu a la Clara abans del dijous 30 de maig.

Finalment, el servei d’acollida de tarda ha sortit i es realitzarà de 15.30h a 17h en les següents franges:

· 15.30 a 16.30h

· 15.30 a 17h

Si necessiteu el PDF de la inscripció el teu adjunt al mail que us va enviar el menjador.

Per a qualsevol consulta no dubteu en contactar amb la Clara.

AJUTS MENJADOR ESCOLAR CURS 24-25

Recordeu que el termini per a la presentació de sol·licituds és el 29 de maig de 2024.

La tramitació dels ajuts pel proper curs és telemàtica, i les famílies des d’un mòbil, ordinador, o tauleta podreu accedir a la web del Consell Comarcal www.elbaixllobregat.cat per realitzar el tràmit, aquí trobareu les guies per emplenar el formulari, les bases de la convocatòria, un formulari de consulta i els telèfons d’informació.

Si alguna família no pot fer la sol·licitud telemàtica, si us plau, poseu-vos en contacte amb l’escola i us ajudarem.