Butlletí 29/23-24: 17 maig

INFORMACIÓ IMPORTANT DE L’AFA

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper 8 de juny celebrarem la Festa de fi de curs a l’escola pels socis de l’AFA.
Des de l’AFA demanem la col·laboració de les famílies per poder organitzar la Festa ja que per poder dur a terme la Festa es necessita la col·laboració de 5/6 persones.
Si voleu col·laborar, si us plau, envieu un correu: afa.escolavicenteferrer@gmail.com
Gràcies.

PRÒXIMS DIES FESTIUS

Dilluns 20 i dimarts 21 maig, festa local i festa de lliure disposició.

JORNADA INTENSIVA

Recordeu que el 5 de juny comença la Jornada intensiva. L’horari serà de 9:00 a 13:00 h.

REUNIONS TANCAMENT DEL CURS

REUNIONS DE TANCAMENT CURS 23-24

CURS DATA
I3 Dijous 13 Juny
I4 Dimarts 18 Juny
I5 Dilluns 17 de juny
1r Dimecres, 12 juny
2n Dimecres, 19 de juny
3r Dilluns, 10 de juny
4t Dilluns, 10 de juny
Divendres,14 de juny
Dimarts 11 de juny

Si esteu interessats/des en el servei d’acollida, caldrà que us poseu en contacte amb el la Clara, coordinadora del menjador.

INFORMACIÓ MENJADOR

Benvolgudes famílies,

El proper 5 de juny començarà la jornada intensiva a l’escola. El servei del menjador començarà a la 13h i finalitzarà a les 15.30h.
En el cas que NO feu ús del servei del menjador durant la jornada intensiva, necessitem que ho comuniqueu a la Clara abans del dijous 30 de maig.

Finalment, el servei d’acollida de tarda ha sortit i es realitzarà de 15.30h a 17h en les següents franges:

· 15.30 a 16.30h

· 15.30 a 17h

Si necessiteu el PDF de la inscripció el teu adjunt al mail que us va enviar el menjador.

Per a qualsevol consulta no dubteu en contactar amb la Clara.

AJUTS MENJADOR ESCOLAR CURS 24-25

Us hem enviat un correu electrònic explicant que s’ha publicat el termini per sol·licitar els ajuts de menjador escolar per al curs 2024-2025. El termini per a la presentació de sol·licituds és des del 15 fins al 29 de maig de 2024.

La tramitació dels ajuts pel proper curs és telemàtica, i les famílies des d’un mòbil, ordinador, o tauleta podreu accedir a la web del Consell Comarcal www.elbaixllobregat.cat per realitzar el tràmit, aquí trobareu les guies per emplenar el formulari, les bases de la convocatòria, un formulari de consulta i els telèfons d’informació.

Si alguna família no pot fer la sol·licitud telemàtica, si us plau, poseu-vos en contacte amb l’escola i us ajudarem.

FESTA MAJOR

Esperem que pugueu gaudir de la Festa Major. Us adjuntem el programa.