Butlletí 28/22-23: 14 abril

Colònies

El proper dimecres, 19 d’abril, tenim les colònies per a l’alumnat de Primària que s’hagi apuntat. El dijous, 20 d’abril, marxarà l’alumnat d’Infantil. Avisarem mitjançant el Classdojo que hem arribat bé i del que anem fent.

Us recordem que els/les alumnes que no van de colònies poden venir a l’escola en l’horari habitual, tot i que no hi haurà classes normals i barrejarem els alumnes que vinguin. Podreu fer ús del menjador, com sempre, amb previ avís a la coordinadora per tal que ho tingui present.

Jornades atlètiques

El proper dia 5 de maig, tindrem les nostres Jornades Atlètiques a l’Estadi Municipal d’Atletisme Constantí Miranda. Ens podeu acompanyar de públic i animar als vostres fills/es en les seves proves. Acabarem la nostra jornada al voltant de les 13:30h.

Reserveu el dia, si podeu!

Tindrem servei de menjador a l’escola de 14h a 16:30h, però cal que aviseu a la Clara.

Roba trobada

Tenim molta roba trobada a l’entrada de l’escola. En les properes setmanes buscarem un sistema que ajudi a veure-les millor però us demanem que si trobeu a faltar alguna peça de roba dels vostres fills/es us apropeu per mirar si la tenim aquí.

Inici del curs vinent

Com segurament heu escoltat a les notícies, la setmana passada el Departament d’Educació va fer públiques les dates d’inici (horari lectiu complet) i final del pròxim curs:

Inici de curs: 6 de setembre del 2023.
Final de curs: 21 de juny del 2024.

Més endavant, concretarem el Calendari Escolar del curs 2023-2024.

Nomenament direcció

Ahir es va realitzar l’última fase de la Comissió que avalua el Projecte de Direcció presentat pels propers 4 cursos. Us informem que ha sortit favorable, teniu l’acta penjada al taulell d’anuncis de l’escola.

L’equip directiu actual (Elena, Ana i Gemma) estarem a la vostra disposició els propers 4 cursos treballant i esforçant-nos perquè l’escola funcioni el millor possible.

Us agraïm el vostre suport.

Campanya de donació de sang

El Banc de Sang i Teixits de Catalunyaorganitza, amb el suport de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat, la Campanya de Donació de Sang, que es durà a terme els propers dies dimarts 18 i dimecres 19 d’abril, a Can Massallera (Cr. Mallorca, 30).