Butlletí 27/22-23: 31 de març

Informe 2n trimestre (autoavaluació)

Avui els vostres fills/es surten amb un informe d’autoavaluació (fet pels vostres fills/es). En ell, l’alumnat exposa les seves impressions de l’evolució d’alguns aspectes del curs. El tutor/a ha afegit al final un petit escrit al respecte. Us recomanem que el llegiu amb els vostres fills/es i que el pugueu comentar.

Veureu que tindreu un petit apartat per signar i per afegir les vostres valoracions. És molt important que el retorneu als tutors/es del grup a la tornada de vacances per tenir la vostra visió.

Aquesta és la primera vegada que us fem arribar un informe d’aquestes característiques. Ben segur tindrà aspectes a millorar, a poc a poc anirem perfeccionant-los.

Últim pagament de colònies

La setmana de tornada de vacances (de l’11 al 14 d’abril) es girarà l’últim rebut de colònies:

45 € per a Infantil

67,50 € per a Primària

Programa de consum de fruita a les escoles

Com en cursos anteriors, participem en el pla de consum de fruita a les escoles. La primera setmana, tornant de les vacances, repartirem als vostres fills i filles la fruita que ens enviïn per esmorzar i/o berenar.

Inici del curs vinent

Com segurament heu escoltat a les notícies, aquesta setmana el Departament d’Educació ha fet públiques les dates d’inici (horari lectiu complet) i final del pròxim curs:

Inici de curs: 6 de setembre del 2023.
Final de curs: 21 de juny del 2024.

Més endavant concretarem el Calendari Escolar del curs 2023-2024.

Informació AFA

Us passem dues informacions de l’AFA:

ZUMBA FAMILIES VICENTE FERRER

Des de l’AFA us volem animar a participar en la cavalcada de Reis. Creiem que pot ser molt maco i divertit, però necessitem força voluntaris. Si esteu interessats podeu enviar un correu a: afa.escolavicenteferrer@gmail.com

Sant Boi balla (Informació Ajuntament)

Dins el marc de Festa Major 2023, el projecte de dansa comunitària, Sant Boi Balla, arranca de nou per oferir un espectacle participatiu a on tots i totes formarem part d’un engranatge en moviment. Convidem a participar a tots els ciutadans i ciutadanes de Sant Boi que vulguin entrar en contacte amb la dansa i el moviment lliure i viure una meravellosa experiència en la qual no importa la professió ni l’edat, només acostar-nos a la cultura de la dansa a través del moviment. Es faran jornades coreogràfiques de forma totalment gratuïta que estaran dirigides pel coreògraf, Roberth Aramburo.

Vacances de Setmana Santa

Us recordem que avui és el darrer dia del segon trimestre. Les vacances de Setmana Santa seran del 3 al 10 d’abril (inclòs).

Ens tornem a veure el dia 11 d’abril. Molt bones vacances!