Butlletí 27: 8 de maig

Desconfinament i obertura del centre

Davant de diverses consultes que ens han arribat i a mode d’aclariment:

• Ara per ara no està prevista la tornada a l’escola ni del personal ni dels infants.
    • La possible tornada parcial als centres no la contempla el govern espanyol fins a la fase 2 del desconfinament (estem a la cero). I, en tot cas, s’haurà d’esperar les instruccions concretes del Departament d’Educació.
    • No tenim cap mena d’informació al respecte.

Preinscripció 2020-2021

La preinscripció per a entrar a P3, anar a secundària o en cas que algú vulgui canviar de centre, s’han de fer entre el 13 i el 22 de maig de forma telemàtica.

En cas que alguna família no pugui fer-la de forma telemàtica, haurà de demanar cita per fer-la de forma presencial al centre, entre el 19 i el 22 de maig, en horari de matí. En aquest cas, sempre s’hauran de seguir aquestes normes de seguretat:

• Només es podra accedir a l’espai habilitat per la entrega de documentació. NO es podrà visitar l’escola ni moure’s per les seves instal·lacions, que romandran tancades.
    • Mantenir 2 m de distància del personal que farà la preinscripció.
    • Recomanable portar guants i obligatori l’ús de la mascareta.
    • Assistir-hi només una persona per família.
IMPORTANT: Les famílies del centre que teniu fills/es per entrar a P3, també heu de fer aquest tràmit i evidentment és millor que feu servir la via telemàtica.

Dilluns està previst que es publiqui una resolució amb tota la informació definitiva. Podeu consultar-ho en tot moment a l’espai preinscripció de la nostra pàgina Web.

Continuïtat en el centre

Cada curs us enviem un full perquè ens confirmeu si el vostre fill o filla seguirà escolaritzat al nostre centre el curs vinent. Aviat us informarem com es farà aquest procediment d’una forma simplificada.

Agraiment

De part de tot l’equip directiu i de tot l’equip docent del centre volem agrair l’enorme comprensió i col·laboració que estem trobant amb una gran majoria de les famílies. Es tracta d’una situació difícil i inesperada, que encara posa més de manifest la falta de recursos tècnics que fa anys que patim.

Dir-vos també que s’està treballant en un pla de contingència per donar la millor atenció possible en cas que el curs vinent no es pogués començar amb normalitat.