Preinscripció 2020-2021

Alumnes matriculats

INFORME_ALUMNES_MATRICULATS (Només inicials)

Matrícula:

La matrícula es farà de forma telemàtica entre el 13 i el 17 de juliol, atès que en el centre s’està duent a terme el casal d’estiu i volem minimitzar el nombre de persones que circulen per les instal·lacions.

Les famílies amb infants assignats al nostre centre poden començar el procés de matrícula clicant al següent enllaç (també us arribarà per correu electrònic)

FORMULARI MATRÍCULA

Un cop hagueu emplenat el formulari, us enviarem un correu electrònic amb les principals informacions: pagament material escolar, previsió de dates de reunions informatives…

Llistes d’assignació i llistes d’espera:

LLISTA ASSIGNACIONS A LES ESCOLES

LLISTA ESPERA

Oferta definitiva curs 2020-2021

Llistat definiu ordenat:  INFORME_BAREM_DEFINITIU_BAREM VF

El número de desempat és el 33386

Podeu consultar el llistat un cop resoltes les reclamacions: INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM VF

La consulta dels resultats a través del web Estudiar a Catalunya funciona correctament i surten les dades de totes les sol·licituds validades.

Per accedir telemàticament a les dades de forma individual cal clicar aquí i indicar:

• el codi de la sol·licitud, que es facilita mitjançant correu electrònic a l’adreça indicada en la sol·licitud en les dates que correspongui;
      • el número d’identificació personal (DNI, NIE o passaport) del tutor o tutora que s’ha indicat a la sol·licitud com a referent per fer les consultes.

La preinscripció es farà prioritàriament de manera telemàtica del 13 al 22 de maig. Podeu consultar el calendari clicant aquí.

Per fer la preinscripció de forma telemàtica hi ha dues opcions:

• Emplenar la sol·licitud telemàtica, clicant abaix (disponible a partir del 13). i enviant al correu electrònic de l’escola el resguard d’entrega i la documentació requerida.
    • Emplenar la sol·licitud, signar-la a mà i enviar-la al correu electrònic de l’escola juntament amb la documentació requerida.

Un cop rebem la preinscripció per email i revisem que està tot correcte, us enviarem un justificant de recepció que serveix de comprovant oficial i us avisem si hi ha alguna errada o falta algun document.

Accés a la sol·licitud telemàtica

Sol·licitud en PDF

Per aquelles famílies que no tinguin la possibilitat de fer-la telemàticament, es podrà fer presencialment al centre triat com a primera opció i serà obligatori demanar cita.

Per demanar cita es pot fer per telèfon i a través d’aquest aplicatiu

L’horari d’atenció serà: 19, 21 i 22 de maig de 9 a 13.30 hores.

A l’hora d’emplenar sol·licituds us demana els codis de centres, els teniu a continuació:

CODIS CENTRES SANT BOI

Per poder realitzar les preinscripcions presencials haureu de tenir en compte les següents mesures de seguretat:

• Només es podra accedir a l’espai habilitat per la entrega de documentació. NO es podrà visitar l’escola ni moure’s per les seves instal·lacions, que romandran tancades.
  • Mantenir 2 m de distància del personal que farà la preinscripció.
  • Recomanable portar guants i obligatori l’ús de la mascareta.
  • Assistir-hi només una persona per família.

Recordeu les nostres dades de contacte:

• Correu de l’escola: a8063761@xtec.cat   /  esc-vicenteferrer-sb@xtec.cat
    • Telèfon mòbil i WhatsApp: 623176902

IMPORTANT: La documentació no pot enviar-se per WhatsApp.

PORTES OBERTES VIRTUALS

WEB INFORMACIÓ GENERALITAT