Butlletí 22: 14 d’abril

Videoconferències

Es començaran les tutories amb alumnes fent servir el Hangouts Meet (més endavant teniu informació). Es farà una primera fase amb els grups dels grans: 4t, 5è i 6è i segons com funcioni es planificarà la resta.

També es planificaran les entrevistes amb famílies que hi hagi pendents a través del Hangouts Meet. Es prioritzaran les famílies que no hagin pogut fer encara aquesta entrevista i cada tutoria s’encarregarà de la seva planificació.

Tornada als centres

No hi ha cap previsió de quan es tornaran a obrir els centres educatius ni si s’obriran tots els cursos el mateix dia o si hi haurà mesures de protecció. Ja s’anirà informant segons el que ens anem trobant.

Atès que no sabem quan s’allargarà aquesta situació o, fins i tot, si pot tornar a donar-se més endavant, el claustre proposarà un pla de comunicació al consell escolar, on deixar clars els diferents canals de comunicació del centre i així donar més coherènciar, unificant un sistema per a tota l’escola.

Propostes i activitats

Aquesta tarda us arribaran les propostes d’aquesta setmana. Hem tingut present allò que veu respondre al qüestionari, així i tot, cal tenir present que no es pot fer al gust de tothom. No volem atabalar i qualsevol dificultat o problema a l’hora de realitzar les activitats, poseu-vos en contacte amb el docent corresponent.

Respecte a l’avaluació, es farà un seguiment de les activitats per fer un retorn de cara  a la millora.  Pel que fa a l’informe, es prendrà una decisió segons quan es torni al centre i seguint les instruccions del Departament d’Educació.

Vídeos alumnes

El tercer vídeo dels alumnes s’ha tornat a penjar ja que hi havia una errada. Ja el podeu consultar a la nostra pàgina web, clicant aquí.

Instruccions Hangouts Meet

Rebreu per correu electrònic un enllaç per accedir a la reunió. Després, demanem a les delegades que el facin arribar per WhatsApp a tothom.

Es pot accedir des d’un mòbil o una tauleta si es té instal·lada l’aplicació, gratuïta tant per Android com per IOS.

Es pot accedir des d’un ordinador amb sistema Windows, Chrome; Apple o Linux (Ubuntu…).

Pel que fa al navegador, es recomana qualsevol dels següents: Google Chrome, Motzilla Firefox, Microsoft Edge i l’Appel Safari. No es recomana l’ús d’Internet Explorer.

En aquest enllaç podeu accedir a la informació de la pàgina de Google.