Butlletí 19/23-24: 23 de febrer

1 DE MARÇ: DIA DE LLIURE DISPOSICIÓ

Us recordem que el pròxim dia 1 de març tenim festa de lliure disposició.

DONACIÓ ESCOLA

Us informem que l’escola ha rebut una donació econòmica. Aquests diners els hem destinat als patis.

Per Infantil, hem comprat una estructura de fusta. Després de les autoritzacions d’homologació i permisos pertinents per part de l’Ajuntament, ja el tenim instal·lat.

La pròxima setmana, s’instal·larà un rocòdrom al pati de Primària.

PORTA ENTRADA

Ens hem adonat que, durant l’estona d’acollida del matí, la porta de l’escola queda moltes vegades oberta.

Us demanem que, si us plau, comproveu que queda ben tancada després d’entrar o sortir.

Gràcies!!

OBJECTES TROBATS

Recordeu que seguin tenint forces objectes trobats situats a l’entrada de l’escola. Podreu trobar carmanyoles, buffs, gorros, etc.

FAMÍLIES VOLUNTÀRIES A L’ESCOLA

Us informem que, a partir d’ara, complint amb la normativa del Departament, quan vingueu a l’escola per col·laborar en una activitat organitzada pel centre, cal que les famílies sigueu membres de l’AFA i així, quedar cobertes amb les assegurances contractades per aquesta.

Cal presentar, també, el Certificat de Delictes de Naturalesa Sexual.

INFORMACIÓ D’ESPAI LÚDIC

Famílies… busquem a infants de 4t, 5è i 6è per a l’activitat extraescolar de futbol. Amb un equip de monitors sòlid i amb noves propostes esportives per a l’activitat. Animeu-vos a formar part d’un equip de qualitat i d’esport cooperatiu.