Butlletí 14/23-24: 19 de gener

MISSATGE DE L’AFA

La setmana vinent es farà devolució de la loteria dimarts 23/1 a les 9 i dijous 25/1 a les 16.30

RUA CARNAVAL

Queda poc per Carnaval!!

El dia 9 de febrer, a la tarda, tindrem la nostra Rua de Carnaval. Us anirem informant de més detalls en els pròxims butlletins i/o pel Classdojo de cada tutoria.

Cómo se celebra el carnaval en Barcelona?

GERMANS PER AL PRÒXIM I3

El dia 6 de març comencen les preinscripcions. Per tenir previsió de les places, necessitem que ens informeu si teniu fills/es petits que el curs vinent es matriculin a l’escola per fer I3 (nascuts el 2021). Podeu contestar el següent formulari per tal que ho registrem. Us avisarem de tot el procés.

En dues setmanes es tancarà el formulari.

ACTIVITATS NO VIOLÈNCIA AJUNTAMENT

Des de la unitat de Cooperació, Solidaritat i Pau ens informen de la programació del Dia Escolar de la No-Violència i la Pau d’enguany.

Les activitats es portaran a terme del dimarts 23 de gener fins al dissabte 27 i s’enfoquen a generar alternatives als discursos d’odi, a les guerres. Què sentim i què podem fer nosaltres davant d’això? I veure que, al final, “ens uneixen moltes més coses de les que ens allunyen”.