Butlletí 13/23-24: 12 de gener

BON ANY NOU!!

Desitgem que hagueu tingut una molt bona entrada del nou any 2024!!

PÈRGOLA AL PATI

Gràcies a la participació de les famílies en les votacions dels pressupostos participatius, l’Ajuntament ha instal·lat durant les vacances de Nadal una pèrgola a la zona del zonal de Primària per garantir espais d’ombra durant les èpoques de més calor.

RUA CARNAVAL

Queda poc per Carnaval!!

El dia 9 de febrer, a la tarda, tindrem la nostra Rua de Carnaval. Us anirem informant de més detalls en els pròxims butlletins.

Cómo se celebra el carnaval en Barcelona?

GERMANS PER AL PRÒXIM I3

El dia 6 de març comencen les preinscripcions. Per tenir previsió de les places, necessitem que ens informeu si teniu fills/es petits que el curs vinent es matriculin a l’escola per fer I3 (nascuts el 2021). Podeu contestar el següent formulari per tal que ho registrem. Us avisarem de tot el procés.

MISSATGE AFA

Les famílies de 6è encarregades de pagar la loteria ofereixen nou horari per a la setmana vinent:

Dimarts a les 9:00 h.

Dijous i divendres a les 16:30 h.

ACTIVITATS NO VIOLÈNCIA AJUNTAMENT

Des de la unitat de Cooperació, Solidaritat i Pau ens informen de la programació del Dia Escolar de la No-Violència i la Pau d’enguany.

Les activitats es portaran a terme del dimarts 23 de gener fins al dissabte 27 i s’enfoquen a generar alternatives als discursos d’odi, a les guerres. Què sentim i què podem fer nosaltres davant d’això? I veure que, al final, “ens uneixen moltes més coses de les que ens allunyen”.

ROBA TROBADA

Tornem a tenir força roba trobada penjada al hall de l’escola. Podeu entrar a mirar si alguna és dels vostres fills i filles. També hi ha algunes carmanyoles.