Butlletí 12/22-23: 25 novembre

Pagament del material (1r trimestre)

El proper divendres, 2 de desembre, es giraran els rebuts de material d’aquest primer trimestre (30€). Només es realitzarà a aquelles famílies que no hagin fet el pagament complet de tot el curs (130€).

Vídeo 25 N

Avui celebrem el dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones.

Aquí us deixem un vídeo fet pel nostre alumnat.

Festival hivern

Recordeu que, el dimecres 21 de desembre, farem el festival d’hivern d’enguany aquí a l’escola. Tant bon punt ho tinguem organitzat, us informarem dels horaris de cada grup.

Reserveu-vos el matí!

Boles de Nadal, informació de la Comissió de festes

Us recordem que podeu anar portant les boles festes a casa per decorar la nostra escola. Us deixem els tutorials d’exemple de nou.

Exemples

TUTORIALS BOLES DE NADAL:

Material reciclat:

Més idees: