Butlletí 11/22-23:18 novembre

Festa 10è aniversari

Divendres passat vam passar una tarda molt divertida celebrant el desè aniversari.

Va ser una festa molt maca. Tornem a agrair la feina de l’AFA i a la seva comissió per engrescar-se i col·laborar tant!

Boles de Nadal, informació de la Comissió de festes

Benvolgudes famílies!

Aquest Nadal per decorar l’escola, us demanem la vostra col·laboració. L’alumnat ha d’elaborar a casa i a mà les boles nadalenques amb diversitat de materials, mides, formes i dimensions (2D o 3D). Sempre que es pugui, es recomana fer servir materials de rebuig i crear boles amb material reciclat per contribuir al respecte pel medi ambient. Aquí sota, us deixem unes imatges i enllaços de tutorials perquè agafeu idees per a les vostres creacions. Les podeu anar portant durant tota la setmana vinent i així, podrem gaudir de les manualitats decoratives el màxim temps possible a l’escola.

Moltes gràcies!

Exemples

TUTORIALS BOLES DE NADAL:

Material reciclat:

Més idees: