Setmana de CARNAVAL

Els nens i nenes de primer vam gaudir molt de la setmana de CARNAVAL i de les diferents consignes. Divendres vam portar disfresses molt originals i vam compartit moments molt especials. Ens ho vam passar d’allò més bé ballant. Us deixem unes fotos perquè pugueu veure com vam viure aquesta setmana.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut