PREINSCRIPCIÓ 2024-2025

Us adjuntem el calendari de preinscripció perquè pugueu anar consultant les dates del procés.

Publicació de l’oferta inicial (clica aquí) 5 de març de 2024
Presentació i/o modificació de sol·licituds  Del 6 al 20 de març
Presentació de documentació Fins al 22 de març
Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional (clica aquí) 17 d’abril
Presentació de reclamacions a la llista amb la puntuació provisional Del 17 al 22 d’abril
Publicació de la llista amb la puntuació, resoltes les reclamacions (clica aquí) 25 d’abril
Sorteig pel desempat (clica aquí)  Número: 81.801 30 d’abril
Publicació de la llista ordenada 2 de maig
Publicació de l’oferta final 7 de juny
Publicació de la llista d’admesos i la llista d’espera 10 de juny
Matricula​ Del 18 al 26 de juny

La preinscripció cal fer-la telemàticament, us deixem l’enllaç a la pàgina web on hi ha tota la informació:

PREINSCRIPCIÓ

Vol venir a conèixer la nostra escola? Aquí podràs trobar tota la informació de les portes obertes que oferim.

Si no pots venir i vols conèixer l’escola, truca’ns i buscarem un estona per explicar-te el projecte.

Telèfon 937 912 319 o podeu enviar un correu a l’adreça families@santjordiescola.cat

Altres documents que poden ser del vostre interès:

A mesura que el Departament publiqui més dades sobre la preinscripció les anirem publicant en aquest article.