Celebrem el “Dia de l’esport” a l’escola

El dimarts 20 de juny vam celebrar el “Dia de l’esport” a l’escola ja que ens hem de conscienciar que la pràctica d’activitat física és una divertida forma de mantenir una bona salut.

Ja que a la jornada participen tota l’escola ens vam ubicar en dos espais:

L’alumnat d’Educació Infantil va realitzar activitats al gimnàs i al pati de l’escola. Estaven repartides en varies estacions de jocs com el “Pica paret”, “Cua de llop” fins a “Gats i ratolins.

L’alumnat d’Educació Primària es va traslladar al camp de futbol de Gardeny per jugar a jocs com “Relleus”, “Atrapa la bandera”, “Mocador” o “jocs cooperatius.”

Tots i totes ens ho vam passar pipa ja que els grups eren internivells i teníem l’oportunitat d’estar amb companys i companyes d’altres classes i cursos.

Per a la cloenda d’aquesta jornada esportiva, tots plegats, ens vam reunir al pati de l’escola i l’alumnat de 6è, que va ajudar a que aquest dia es pogués celebrar, van repartir unes medalles per a tots i totes perquè som uns campions i unes campiones!

I sabeu com vam acabar? Ballant tots junts al pati Zumba!

Va ser un dia molt divertit, d’amistat, de companyerisme i sobretot de SALUT i ESPORT!

Clicant a la següent imatge, podeu accedir a la galeria de fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *