BENVINGUTS A LA NOSTRA ESCOLA

Us esteu endinsant en un món màgic i especial… La nostra escola

“EL TEU FUTUR ÉS EL NOSTRE PROJECTE”

S’ALLARGA EL PERÍODE DE CONFINAMENT

Benvolgudes famílies.

Tal com ja han anat anunciant els mitjans de comunicació, el període de confinament s’allarga fins el dia 11 d’abril.

A través de les xarxes socials de l’escola us anirem actualitzant les pàgines webs que podeu utilitzar per continuar treballant des de casa. Així, cada dijous, com un “dia de mercadillo” i perquè no us oblideu, actualitzarem les activitats que hi ha darrera de cada porta. A més, haureu de resoldre l’endevinalla que cada setmana us posarem.

Esperem que tots estigueu bé i esperem retrobar-nos ben aviat!

Tot anirà bé!

Equip docent

Preinscripció per al curs 2020/2021

Us informem que s’han ajornat diversos procediments administratius previstos, com és la preinscripció per al curs escolar 2020-21 del segon cicle d’educació infantil i d’educació primària, fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.

El Departament d’Educació ajorna la preinscripció escolar. Departament d’Educació (17/03/2020)

Voleu conèixer el centre?

Si voleu conèixer el centre, podeu concertar visites trucant al 973271571. Aquestes visites es duran a terme del 16 al 20 de març, en horari de tarda (de 15 a 17 hores).

Trobada esportiva de futbol sala

El passat dijous 5 de març, els alumnes participants en l’activitat extraescolar de futbol sala vam anar al pavelló Onze de Setembre per gaudir del 12è Torneig de Futbol Sala. Vam participar juntament amb l’Escola Magí Morera i l’Escola Joan XXIII.
Va ser una jornada genial.
Llegeix més»