Festa de comiat de 6è promoció 2014-23

El passat 22 de juny, últim dia de curs 2022-23, vam celebrar la festa de comiat de l’alumnat que aquest curs ha fet 6è, la promoció 2014-23.

En aquesta festa, hi va assistir tota l’escola i les mares i pares de l’alumnat de 6è.

Va ser un acte molt emotiu, el qual va començar amb les paraules emotives de l’equip directiu, de la tutora i tutor de 6è. Seguidament, els tutors van fer l’entrega de les orles i del birret a l’alumnat homenatjat, que també van rebre els detalls personalitzats que tot l’alumnat de l’escola, des de I3 a 5è, els va preparar.

Quan es va acabar aquest acte obert a tota l’escola, l’alumnat i les mares i pares de 6è van anar al gimnàs, on les representants de les mares i pares van llegir unes boniques paraules. Seguidament, es va visionar el vídeo de recull de fotos amb el pas del temps de l’alumnat. Va ser molt divertit i emotiu veure els canvis de l’alumnat en els nou anys que han passat a la nostra escola. Finalment, l’equip directiu de l’INS Ronda van tenir unes paraules de rebuda per a l’alumnat que, el curs que ve, farà el pas cap a l’ESO.

Per acabar la festa, l’alumnat no es podia acomiadar sense fer un petit aperitiu i refrigeri com a cloenda de curs i de la seva etapa a la que sempre serà la seva ESCOLA, Santa Maria de Gardeny.

No us oblideu mai de nosaltres, l’escola sempre restarà oberta.

Seguidament, podeu veure el vídeo de l’acte.

En el següent vídeo, podeu veure el vídeo de comiat de l’alumnat de 6è.

I finalment, clicant al següent enllaç, podeu veure les fotografies de l’acte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *