PROJECTE DE LA BIBLIOTECA

La biblioteca de l’escola Ramón y Cajal és un espai destinat a gaudir de la lectura en un entorn agradable i tranquil. A la biblioteca podeu trobar una àmplia selecció de llibres de temes diversos així com espais agradables per relaxar-se i deixar-se emportar per la lectura.

Les mestres que formen la comissió de biblioteca aquest curs som la Clàudia, la Susana, la Carolina, la Mireia, l’Àngela i la Irene. Som les encarregades de vetllar perquè l’espai estigui endreçat, de manera que us sigui fàcil trobar allò que necessiteu; també ens encarreguem de folrar els llibres nous i d’introduir-los a l’ePèrgam.

Si voleu fer cap recomanació podeu dirigir-vos a qualsevol mestra de la comissió i us escoltarem encantades.

Durant aquest curs 2021 – 2022 hem preparat diferents activitats perquè tota la comunitat educativa hi pugui participar, com ara el concurs de punts de llibre, la fira del llibre usat per Sant Jordi i moltes més!

Estigueu molt atents i atentes al blog de la biblioteca per no perdre-us cap novetat!