Programa CROMA

La finalitat dels tallers de suport educatiu és la de promoure la vinculació de la universitat amb les escoles de primària per incrementar l’interès per l’aprenentatge dels infants. Es tracta de treballar per la promoció de l’educació formal i la continuïtat educativa dels infants mitjançant l’acompanyament de voluntariat universitari.

Els tallers es portaran a terme a l’escola i tenen una durada d’1.30h els dilluns i dimecres en horari extraescolar de 16:30 a 18:00 hores.

Els objectius:

• Promoure l’interès per l’aprenentatge (curiositat, experimentació…)
  • Adquirir hàbits d’organització i estudi.
  • Promoure l’ús de la llengua catalana
  • Treballar les habilitats socials: relació entre iguals, gestió de conflictes, cooperació, respecte cap els altres i treball en equip.
  • Treballar les habilitats emocionals: reconeixement, gestió i acceptació de les pròpies emocions i les dels companys i companyes.
  • Promoure vincles entre Universitat i Escola.