JA PODEU CONSULTAR LA PUBLICACIÓ DE LA LLISTA BAREMADA

L’ADN PERICOT

English Robòtica Projecte Artístic
Rodes
#DailyEnglish
#EnglishFestival
#programació
#robòtica
#pensamentcomputacional

#plasticapericot
#creativitat
#visualiplastica
#dansamoviment
#canço
#instruments
#rodes
#atencioaladiversitat
#treballcooperatiu

Robòtica-3r

Els alumnes de 3r hem estat treballant des de l’àrea de Robòtica en la creació d’un videojoc. En col·laboració amb l’àrea de plàstica hem dissenyat uns coets que juntament amb altres elements de l’espai formen part dels nostres videojocs. Per parelles hem treballat la programació amb l’Scratch. El resultat ha estat aquest!
Esperem que us agradi tant com nosaltres hem gaudit fent-ho!

Cicle Mitjà: Anem al Galliner

La setmana passada, divendres dia 19, el alumnes de cicle mitjà vam anar a l´escola de teatre El Galliner. Quan vam arribar vam fer tallers, abans però ens vam dividir en els grups de projectes: groc ,blau ,verd ,taronja,  vermell i lila. Vam fer tallers com per exemple assentar-nos en un tamboret per algun motiu improvisat o un joc de lladres que es tractava d’un museu i uns lladres que volien anar a buscar un diamant que hi havia molt ben guardat. Seguidament vam esmorzar i vam jugar una estona.  A continuació vam tornar a la classe vam fer altres tallers amb més activitats.

A la una vam anar a dinar al descampat de la muralla. Vam estar una estona jugant fins que vam tornar a l´escola i vam marxar a casa. Va ser un dia molt divertit on vam aprendre moltes coses noves!

Emma i Maria B. 4tB

Fotos de la sortida:

Pla de Consum de Fruita

L’Escola Pericot participa en el Pla de Consum de Fruita a les escoles,

És una iniciativa de la Unió Europea amb l’acció conjunta dels departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.

En el Pla de Consum del curs 2017/2018 s’ha previst fer 6 entregues mensuals, de gener a juny de 2018, amb un total de 25 racions de fruites i hortalisses per a cada nen. La primera entrega es realitzarà durant la primera setmana de gener.

Els objectius són:

  • Oferir fruita gratuïta en els esmorzars i/o berenars dins del centre escolar.
  • Informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, trets, producció, estacionalitat, etc.
  • Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Es pretén amb això afavorir la salut dels infants i promoure el consum de fruites, verdures, fruita seca, llegums, aigua i joc actiu.

La pila de llibres

Els nens i nenes de 2n participem en un projecte impulsat per el CRP del Gironès. Hem escollit el gegant Gerió i volem llegir tots els llibres que siguin necessaris per arribar a la seva alçada.

Hem assolit el nostre repte! La pila de llibres ja és tan alta com en Gerió!

Sortida al Montseny

Els alumnes de cicle superior de l’escola Pericot vam anar d’excursió al Montseny, a Viladrau.
Un cop allà vàrem poder disfrutar del preciós paisatge de les muntanyes i vam poder viure moltes emocions a través dels 5 sentits.
Una activitat va ser emplenar un got amb diferents… Llegeix més»

Projecte “Telenotícies”.

Us deixem amb el resultat final del projecte “Fem de presentadors de Telenotícies”, en què el grup Lila de Projectes de cicle mitjà, ha hagut de buscar una notícia, editar-la, imprimir-la i memoritzar-la. Hem vist que no és gens fàcil parlar mirant la càmera i que ens hem de preparar molt bé el que hem de dir si volem un bon resultat final. Ha sigut molt interessant treballar amb el croma.


 

Visita a l’escola.

L’alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, el Vicealcalde Eduard Berloso i la regidora d’Educació i Esports Isabel Muradàs han visitat la nostra escola.
Hem pogut compartir amb ells la franja horària del migdia, amb dinar inclòs al menjador escolar.
Agraïm sincerament aquesta visita, aquest voler compartir part del… Llegeix més»

Aprendre anglès amb Poppy and Billy

Poppy and Billy” són dos personatges creats pels mestres d’anglès que escenifiquen breus representacions per als alumnes d’Educació Infantil. A partir del vocabulari i cançons treballats a l’aula i seguint un senzill fil argumental es pretén que l’alumnat sigui capaç de seguir el fil de la història, responent a les peticions dels mestres. En la representació del primer trimestre, dos alumnes varen acabar convertint-se en arbres de Nadal improvisats. A veure quin una ens prepararan aquest trimestre!