Material escolar i aportacions

Llistat de material per cursos

Benvolgudes famílies, us recordem que als alumnes d’infantil (P3, P4 i P5) i cicle inicial (1r i 2n) se’ls donarà tot el material necessari durant les primeres setmanes d’escola i al llarg del curs.

Els alumnes de cicle mitjà (3r i 4t) i cicle superior (5è i 6è) cal que portin el primer dia d’escola, el material que trobareu a les llistes de material. Recordeu que el que pretenem amb aquesta iniciativa, és que els alumnes més grans es facin més responsables del material escolar, i per aquest motiu l’aportació de les famílies en aquests cursos, és més econòmica.

Amb aquesta aportació els alumnes podran utilitzar els llibres de text de reutilització dels quals disposa l’Escola, llicències digitals, activitats de pagament que es duen a terme dins del centre (tallers i audicions), les sortides fora del centre on cal llogar autobusos i/o reservar entrades, així com l’aportació de material extra, com ara fotocòpies, material de plàstica, experimentació, etc.

Altres conceptes que no s’inclouen són les colònies (P5, 2n i 4t), i el viatge de final de curs de 6è. Aquests pagaments s’hauran de fer apart i se us comunicarà oportunament.

Curs Document
3r Primària visualitza o descarrega material de 3r
4t Primària visualitza o descarrega  material de 4t
5è Primària   visualitza o descarrega material de cicle superior
6è Primària  visualitza o descarrega material de cicle superior

Per als alumnes de Cicle Inicial i Educació Infantil continuarem amb el mateix sistema que fins ara, i la quota única inclourà tot allò que els alumnes necessiten, i per tant, no hauran de portar res de casa.

RECORDEU: L’APORTACIÓ DE MATERIAL I SORTIDES ES REALITZARÀ AL SETEMBRE.

***********************************************

Aportacions

Les instruccions per realitzar les aportacions en concepte de material fungible, didàctic, activitats i sortides, les rebreu a partir de setembre.