JA PODEU CONSULTAR LA PUBLICACIÓ DE LES PLACES INICIALS

#atencioaladiversitat
#treballcooperatiu

Acreditació Erasmus+ 2021-2027

Estem molt contents d’informar-vos, que l’escola Pericot ha obtingut l’acreditació K121 dins el nou programa Erasmus+ 2021-2027, per dur a terme projectes i mobilitats amb altres països i centres educatius d’Europa.
Aquest programa Erasmus+ 2021-2027 té com a objectiu principal, en l’àmbit de l’educació i la… Llegeix més»

Artística a Infantil

Durant el curs des de l’aula de plàstica al cicle d’educació infantil es presenten propostes i artistes importants de la història de l’art. Aquesta setmana de Carnaval els infants s’han convertit en autèntics i autèntiques artistes de renom creant les seves pròpies màscares de Carnestoltes.… Llegeix més»

Taller de geometria

Aquest curs hem iniciat els tallers amb els alumnes de cicle superior. Un d’aquests és de geometria, on treballem amb el GeoGebra. Es tracta d’un programari lliure interactiu que suposa un molt bon recurs didàctic per l’ensenyament i aprenentatge de conceptes matemàtics de geometria. El… Llegeix més»

Castanyada 2023

El passat divendres 27 d’octubre vam celebrar el Halloween i la castanyada a l’escola Pericot, treballant i celebrant les festes que toquen segons el calendari escolar.
Durant el matí els alumnes es van poder disfressar de halloween i a la tarda de castanyers i castanyeres. Durant… Llegeix més»

Eleccions consell escolar

Benvolgudes famílies,
Aquest any es duran  a terme les eleccions al Consell Escolar, les qual es realitzaran aquest curs. El procés s’inicia el dia 30 d’octubre.
El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre, on hi participen els diferents col·lectius: director, mestres, famílies, personal PAS i ajuntament.
Les principals… Llegeix més»

Comencem?

Des de l’Escola Pericot us volem donar la benvinguda al curs 23-24.
L’equip de mestres ha estat preparant amb molta il·lusió i energies renovades un curs ple d’aprenentatges, d’experiències i convivència.
Així doncs, famílies, nenes i nens, cordeu-vos els cinturons que comença l’aventura!
Entre totes i tots fem… Llegeix més»

Sempre amb nosaltres

No podem dir adéu a aquest curs sense tenir present a l’Enric Boix. El passat 26 de juny ens vas deixar. Durant molts anys has estat el nostre conserge, un puntal de la família Pericot. Sempre et durem en el cor!

Bon estiu!

El curs 22-23 ja ha arribat al seu fi…
Acomiadem als alumnes de sisè, els hi desitgem les millors de les sorts en la seva nova etapa i rebem amb els braços oberts als nous alumnes d’infantil 3.
Alhora, esperem amb moltes ganes i il·lusió a tots… Llegeix més»