Sortida al Montseny

Els alumnes de cicle superior de l’escola Pericot vam anar d’excursió al Montseny, a Viladrau.

Un cop allà vàrem poder disfrutar del preciós paisatge de les muntanyes i vam poder viure moltes emocions a través dels 5 sentits.

Una activitat va ser emplenar un got amb diferents materials del bosc i així vam poder gaudir de les olors. Una altra va ser estar en silenci per escoltar els sons de la naturalesa. També vam quedar meravellats mirant la varietat de colors que hi ha en el Montseny i moltes més curiositats que vam aprendre durant aquell dia.

Ens va agradar molt l’experiència i us la recomanem!

Aquí podeu accedir a més fotografies.