Consell Escolar

accés a les actes i acords del consell

Així és com queda configurat el nostre Consell Escolar:

Directora Marta Soler i Ferrer
Cap d’estudis Xevi Buch Esparraguera
Representant de l’Ajuntament Gemma Martínez Vilagrasa
Representant del professorat Anna Carenas Aguirre
Representant del professorat Montserrat Triola Tubau
Representant del professorat Eva Maria Zamudio Zamudio
Representant del professorat Eugènia Casellas Masgrau
Representant de pares i mares Carles Vall Martínez
Representant de pares i mares Laura Diez Salra
Representant de pares i mares Patricia Sánchez Caler
Representant de l’AFA Pau Gironès Tarrés
Representant del PAS Laura Coll Muñoz
Secretari
Dani González Guerrero

Les funcions pròpies dels Consells Escolars segons el Departament d’Ensenyament són les següents:

Funcions del Consell Escolar

• Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.
  • Aprovar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.
  • Aprovar les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats i institucions.
  • Aprovar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.
  • Aprovar la carta de compromís educatiu.
  • Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes
  • Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
  • Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  • Qualsevol altre que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

ACTES del consell