Material escolar

Quota única de material i activitats curs 2018/19

Per al proper curs us proposem que per als Cicles Mitjà i Superior (des de 3r fins a 6è) els alumnes portin a l’escola el material més bàsic per treballar a l’aula. Trobareu els llistats per a cada curs als enllaços que següents:

Curs Document
3r Primària visualitza o descarrega material 3r
4t Primària visualitza o descarrega  material 4t
5è Primària  visualitza o descarrega material 5è
6è Primària  visualitza o descarrega material 6è

Amb aquesta iniciativa pretenem que els alumnes es facin més responsables del material escolar i a la vegada abaratir la quota única que passarà a ser de 125 €. Amb aquesta aportació els alumnes podran utilitzar els llibres de text de reutilització dels quals disposa l’Escola. La quota també engloba totes les activitats de pagament que es duen a terme dins del centre (tallers i audicions), les sortides fora del centre on cal llogar autobusos i/o reservar entrades, així com l’aportació de material extra, com ara fotocòpies, material de plàstica, experimentació, etc.

Per als alumnes de Cicle Inicial i Educació Infantil continuarem amb el mateix sistema que fins ara, i la quota única inclourà tot allò que els alumnes necessiten, i per tant, no hauran de portar res de casa. Les quotes per al proper curs seran les següents:

• Educació Infantil: 160 €
  • Cicle Inicial: 175 €

Altres conceptes que no s’inclouen són les colònies (P5, 2n i 4t), i el viatge de final de curs de 6è. Aquests pagaments s’hauran de fer apart i se us comunicarà oportunament.

RECORDEU: LA QUOTA DE MATERIAL I SORTIDES ES PAGARÀ AL SETEMBRE.