Material escolar

Quota única de material i activitats curs 2017/18

Per al proper curs us proposem que per als Cicles Mitjà i Superior (des de 3r fins a 6è) els alumnes portin a l’escola el material més bàsic per treballar a l’aula. Trobareu els llistats per a cada curs als enllaços que següents:

Curs Document
3r Primària visualitza material 3r
4t Primària visualitza material 4t
5è Primària  visualitza material 5è
6è Primària  visualitza material 6è

Amb aquesta iniciativa pretenem que els alumnes es facin més responsables del material escolar i a la vegada abaratir la quota única que passarà a ser de 125 €. Amb aquesta aportació els alumnes podran utilitzar els llibres de text de reutilització dels quals disposa l’Escola. La quota també engloba totes les activitats de pagament que es duen a terme dins del centre (tallers i audicions), les sortides fora del centre on cal llogar autobusos i/o reservar entrades, així com l’aportació de material extra, com ara fotocòpies, material de plàstica, experimentació, etc.

Per als alumnes de Cicle Inicial i Educació Infantil continuarem amb el mateix sistema que fins ara, i la quota única inclourà tot allò que els alumnes necessiten, i per tant, no hauran de portar res de casa. Les quotes per al proper curs seran les següents:

• Educació Infantil: 160 €
  • Cicle Inicial: 175 €

Altres conceptes que no s’inclouen són les colònies (P5, 2n i 4t), i el viatge de final de curs de 6è. Aquests pagaments s’hauran de fer apart i se us comunicarà oportunament.

Podeu fer efectiu l’import a partir del dilluns 17 de juliol i fins el 22 de setembre al número de compte:

ES91 0081 1830 8300 0100 3303

del Banc de Sabadell (número d’entitat 1257) indicant el nom i el curs de l’alumne.