Material escolar i aportacions

Llistat de material per cursos i aportacions

Benvolgudes famílies,

Us recordem que als alumnes d’infantil (I3, I4 i I5) se’ls donarà tot el material necessari durant les primeres setmanes d’escola i al llarg del curs.

Els alumnes, de cicle inicial (1r i 2n), cicle mitjà (3r i 4t) i cicle superior (5è i 6è), cal que portin el primer dia d’escola el material que trobareu a les llistes adjuntes. Recordeu, el que pretenem amb aquesta iniciativa, és que els alumnes més grans es facin responsables del material escolar.

A part del material que porten els alumnes, les famílies fan unes aportacions que serveixen per fer ús dels llibres de text de reutilització dels quals disposa l’Escola, llicències digitals, material extra com ara fotocòpies, material de plàstica, experimentació, música, educació física, creació de material per a rodes…

Altres conceptes que no s’inclouen són les colònies (I5, 2n i 4t), i el viatge de final de curs de 6è i les sortides fora del centre, les quals s’hauran de pagar a part i mitjançant el Tokapp. S’informarà les famílies amb una setmana mínim d’antelació.

Curs Document
1r Primària
2n Primària
3r Primària