PAPIROFLÈXIA (5È)

Sembla mentida el que pot sortir d’un full de paper…el doblegues, el plegues…un retall per aquí, una punteta per allà…i mireu quins animalets ens han sortit.
Un cop decorats hem escrit una història amb cadascú.
Ho hem passat molt bé!!!

RACONS A I5

Quatre tardes a la setmana els nens i nenes d’Educació Infantil fan l’activitat de racons.
Els racons ens permeten organitzar l’aula en petits grups que simultàniament fan activitats diferents de tipus cognitiu, manipulatiu, simbòlic… 
L’organització dels grups és la mateixa que la de l’equip al que pertanyen.… Llegeix més»

PAU VILA TV (3R)

Els Huracans estem aprenent a ser periodistes…
Primer, pensem i escrivim una notícia. Tenim en compte per a què s’entengui millor: quan?…..  qui?………què?.…….com? .…… on?  
I fem un dibuix…
Un altre dia llegim la nostra notícia a Pau Vila TV i després ens poden fer preguntes, felicitar…A uns quants… Llegeix més»

LLAMPS (5È)

LLAMPS ha estat el nom escollit per l’alumnat de cinquè. Ràpida, forta, inesperada, lluminosa, electrificant, sorprenent…Així és la nostra aula, la nostra predisposició per que el curs estigui ple de noves situacions viscudes que ens ajudin a créixer no només en aprenentatges, sinó també com… Llegeix més»

LA GRANJA (5È)

La sortida de fi de curs ens ha ajudat a fer més cohesió de grup i ajudar-nos uns als altres. Hem fet diverses activitats cooperatives a La Granja, un espai especialitzat en educació emocional.
Aquí podeu veure el reportatge fotogràfic. Va  ser un dia molt divertit… Llegeix més»

5è HEM TREBALLAT L’ENERGIA

Aquest final de trimestre l’alumnat de cinquè hem estat treballant l’energia.
Hem vist què és? Els diferents tipus d’energia, les fonts renovables i les no renovables.
Ens hem centrat en l’electricitat. Hem treballat com a repte la construcció d’un circuit elèctric amb el material següent: bombeta, portalàmpades,… Llegeix més»

CASUAL SYMMETRY 6è

Des de matemàtiques hem visualitzat imatges quotidianes per posar-nos al dia sobre la simetria: l’efecte mirall, la línia imaginària que divideix una figura o dues, quantes línies d’aquestes podem trobar en una figura perquè sigui simètrica… I hem anat utilitzant els termes adequats: eix de… Llegeix més»