UNA TARDOR MUSICAL

Durant els dies previs a la Castanyada, els alumnes de 3r i 4t de l’escola hem format un gran equip per versionar la cançó del Marrameu Torra castanyes. Durant diversos dies els alumnes de 3r hem après les diverses veus de la cançó per cantar-la i posteriorment, gravar-la com si estassem en un estudi de gravació amb micròfons i tot! Per altra banda els alumnes de 4t hem creat bases instrumentals rítmiques i danses per acompanyar les veus de 3r. Finalment, entre tots hem decidit i proposat idees de com fer el muntatge del vídeo (on posar cada vídeo segons els instruments que sonen o les i els alumnes que canten/ballen en aquell moment, quin programa d’edició fer servir…). Us animem que veieu el vídeo, assegurem que val la pena veure’l fins al final! Esperem que us agradi molt!

.