TCS (4t)

Galàxia finalitza projectes, reptes, feines…perquè podem, ens esforcem i no ens agrada tirar la tovallola!! Posem punt i final a aquest projecte sobre els hàbits saludables i sostenibles de la mà dels nostres amics i personatges; Noa, Sam i l’Àlex, els quals ens han guiat de manera exemplar al llarg d’aquest viatge de dotze setmanes, amb reptes, contes, reflexions, famosos influenciables positivament…a través de l’app per seguir treballant de manera digital les noves tecnologies.

Aquí us deixem el web perquè pugueu tafanejar una mica més: https://tomandoconciencia.org/tomando-conciencia-schools/escuelas/

A més a més d’unes quantes fotos i vídeos de la trobada/repte final realitzada al CEM Mar Bella amb altres escoles, amb aproximadament 1.000 alumnes. Esperem que us agradi!!!

Fotos i vídeos

.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *