TASTETS MUSICALS!!

Tot just fa dos mesos que vam iniciar el curs i des de l’àrea de Música hem anat fent tastets musicals de diferents tipus.

Cada curs d’infantil té la seva cançó per començar les classes de música: l’hora de fer música de la Dàmaris Gelabert pels lleons i lleones; l’hora de fer música, que té el mateix títol però que és molt diferent, per els cangurs i cangures i finalment els elefants i elefantes van triar la cançó Contents d’Ambauka per a començar la classe. També hem après a diferenciar el fort i el fluix, el so del silenci…i encara seguim aprenent les qualitats del so a través de jocs, música i danses!

Els tigres i els lloros (1r i 2n) han après que la clau de sol no és tan difícil de dibuixar si l’acompanyes cantant! A més hem descobert que amb els instruments que tenim a l’aula podem tocar les notes musicals i convertir-nos en una escala musical humana!

El divendres dia 20 d’Octubre, les guineus es van estrenar amb les sortides de música! Van anar al Caixa Fòrum a veure un Musical de pel·lícula, on van poder sentir melodies conegudes i no tan conegudes a través de la veu d’uns fantàstics actors i actrius!

Les dragones de Komodo (4t) han començat a conèixer les famílies d’instruments i mica en mica, ja saben distingir-ne alguns. A través de la web VIVINT LA MÚSICA tot l’alumnat de l’escola pot recordar, des de casa, tot el que anem fent!

A cinquè han començat un projecte de percussió corporal per grups! Estan molt engrescats i aviat veurem el resultat de tan bona feina!

Finalment l’alumnat de sisè, els capibares, han fet un tastet de glosa, cant improvisat juntament amb l’inici d’un projecte de composició. Aviat veurem com es desenvolupen creant petites melodies i aprenent a tocar-les!