MONUMENTS DE BARCELONA (4T)

Als llops i les llobes ens agraden els reptes i per acabar el curs ens hem endinsat en un altre projecte, un sobre els monuments i llocs emblemàtics de la ciutat de Barcelona. De la modernitat de l’stop motion, ens passem a las plasticitat/mal·leabilitat clàssica de la plastilina.

En un treball col·laboratiu i entre tots hem intentat representar d’una manera original monuments i llocs especials amb encant de la ciutat comptal, un per alumne/a.

1. Sagrada Família: Nerea
  23. La Pedrera: Chloe
  24. Av.Diagonal: Huriya
  25. Estació de França: Oliver

Ens ha quedat una ciutat en miniatura a escala i 3D, dividida per barris.

L’alumnat ha après geogràficament a situar les construccions i a delimitar la ciutat de Barcelona, alhora que assimilaven informació interessant i curiosa explicada per ells i per a ells. Barrejant la competencialitat dels àmbits artístics i de coneixement del medi. Han gaudit molt i s’han sentit com els alcaldes de la ciutat o els creadors d’un escenari d’un videojoc.