MASIA CAN MESTRES (CI)

Avui al matí, els tsunamis i els remolins, hem anat passejant fins a la Masia de Cal Mestres. Allà ens esperava la Núria, que ens havia preparat una activitat per explorar el lloc. Com tenim un hort a l’escola, coneixem un munt de verdures i hortalisses que hem pogut reconèixer.  Mentre investigàvem, hem conegut alguns veïns/es del barri que venen a cuidar els horts i que se’ls estimen molt. Ens han deixat olorar i provar pebrots, menta i calçots! En un planter, per grups, hem posat algunes llavors que deixarem a l’escola per cuidar-les amb el nostre hort. En aquesta masia, també hi ha una petita granja on hi ha gallines, ovelles, cabres i un conill. Hem hagut d’estar molt quiets i amb silenci per aconseguir que s’apropessin a nosaltres.