Let’s practice English in confinement!

Barcelona, June 2020

Durant aquest període de confinament que ha estat més llarg del que esperàvem, des de l’escola Pau Vila hem intentat ajudar als nostres estimats alumnes a seguir aprenent i evolucionant com a persones, hem proporcionat un acompanyament emocional als nens i les seves famílies mitjançant videoconferències i trucades i en resum hem intentat que una situació tan difícil i excepcional, fos el màxim agradable pels nostres nens i nenes.

Per a tots nosaltres, com a mestres que som, ha estat tot  un repte adaptar-nos a una nova manera de treballar i  hem intentat resoldre-ho de la millor manera. Des de l’assignatura d’Anglès personalment he proposat  activitats que servissin per a repassar conceptes i continguts apresos durant el curs i he intentat oferir  activitats que fossin creatives i divertides per així fer més passable una situació en la qual havíem d’estar confinats moltes hores a casa. Per aquesta raó, he proposat activitats tals com cançons, jocs interactius, Kahoots, completar listenings, crear un animal de fantasia, dissenyar una samarreta contra el canvi climàtic, inventar un monstre i descriure el teu millor amic o amiga entre d’altres. A continuació us deixo un recull d’algunes feines que han fet alguns dels alumnes de l’escola. M’ha costat molt triar-ne només alguns. Espero que us agradin perquè s’han esforçat tots molt!

Hugs,

Mister Edgard