LET’S MAKE A COMIC ABOUT “MY DAILY ROUTINES”!! (3r)

Aquest curs els alumnes de 3r hem creat un còmic sobre les rutines del dia a dia en Anglès, que és el que hem estat treballant com a l’últim tema del curs. Durant les últimes classes hem après com es diuen algunes de les activitats que fem durant el dia ( I get up, I have breakfast,…) i com que també hem  estat estudiant les hores en anglès i hem afegit les hores en què les fem ( I get up at seven o’clock, I have breakfast at half past seven …). La tasca demanada era dissenyar  individualment el còmic. Primerament  cada alumne ha pensat les coses que fa durant el dia i aleshores  ha  creat un còmic amb algunes de les activitats que fem. El resultat final han estat uns còmics molt  vistosos i atractius. A continuació podeu veure una representació de les feines que hem fet. Han fet molt bona feina, així que els felicitem a tots i totes!