L’ALEX ROCA A L’ESCOLA

Als Galàxia ens agrada moure’ns, conèixer gent interessant que ens aporti, veure món, experimentar, practicar…i per això li estem molt agraïts a l’Àlex Roca i a la seva dona Mari Carme per haver vingut a la nostra escola a conèixer-nos i donar-nos els seus punts de vista sobre diferents aspectes de la vida com: l’esforç, el sacrifici, la superació, el ser constant, el perseguir els somnis, gaudir de la vida, riure, ser feliç, buscar reptes, objectius…entre d’altres idees de reflexió. No hem de deixar que ningú ens posi límits, “El límit te’l poses tu”. I ell és un clar exemple de tot això, una persona motivadora i inspiracional. A la classe hem creat un kahoot per poder consolidar aquests aspectes tan importants i rellevants.

Moltes gràcies Àlex!! Els Galàxia et seguirem de prop!!

Fotos i vídeos

.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *