Ens importen els valors?

Aquest mes os volem explicar com l’alumnat de quart treballen els valors ja que en el món complex d’avui en dia és imprescindible treballar actituds que contribueixin a la convivència, al respecte dels drets de les persones i a l’assoliment d’unes condicions de vida dignes per a tothom. Per tant, és molt important que a l’escola i potenciem amb els infants les emocions i els valors.

Una bona manera de fer-ho és utilitzant els curtmetratges. A partir de la seva visualització, es poden establir diàlegs i converses molt interessants amb els infants. Els que hem anat treballant durant el mes d’octubre  han estat; la generositat, el treball en equip, i l’empatia. La veritat que als infants els hi agrada molt visualitzar petites seqüències on després ells i elles es senten identificats/es i és quan es genera el debat i la reflexió.