ELECCIONS A 3R

A principi de curs, van escollir en Mudy com a delegat i a la Sami com a delegada. Tots dos ho han fet molt bé!. Ho vam valorar en la rotllana i vam acordar que han cuidat els companys/es i han assistit a  totes les reunions de delegats /delegades amb el Director.

Després de la festa de Carnaval toca fer el canvi fins a final de curs. Per això hem preparat uns dies abans el procés d’elecció del nou delegat i la nova delegada.

Aquesta vegada vaig preguntar qui voldria presentar-se com a candidat/a… Els vaig proposar un model de cartell i, si volien, en podien fer un de diferent. Com podeu veure en les imatges tots/es van triar el model proposat.

Els van complimentar a casa i han estat exposats en la cartellera del Cicle durant molts dies.

El dilluns 13 de febrer vam fer les votacions, individuals i secretes. Cadascú sortia a fora de la classe a senyalar en la butlleta (veure imatge) quin delegat i quina delegada escollia. Després la introduïa en la capsa.

A la tarda, en Mudy i la Sami anaven llegint les butlletes. Va haver-hi un empat en les nenes i van tornar a votar quina candidata volien.

Finalment, van guanyar l’Erik com a delegat i la Valentina com a delegada. Els vam aplaudir i van anar a presentar-se al Director. Felicitats!!

També agraïm a tots i totes les que han presentat, amb il·lusió i esperança, la seva candidatura i que no han guanyat. Torneu-ho a intentar el proper curs, que això no s’acaba!