EL NOM DE LA CLASSE (P5)

Aquest curs  hem pogut triar el nom de la nostra classe. Havia de ser un animal marí. Hem parlat sobre els animals que viuen al mar, hem vist algun vídeo i fotografies i hem escollit uns quants que ens agradaven.

Hem fet una votació posant una creu cadascú a sota de l’animal que volíem escollir per ser el nom de la nostra classe, i hi ha hagut un empat entre dofins i foques.

Aleshores hem hagut de fer una segona votació i han tornat a empatar: 11 vots per els dofins i 11 vots per a les foques.

I ara què??

Doncs com que aquell dia un nen de la classe no havia vingut, vam decidir esperar el seu vot a veure que passava. Així que l’endemà, quan ja va venir, li vam explicar que havia d’escollir un dels dos animals i així va ser com vam acabar dient-nos LA CLASSE DE LES FOQUES!

Voleu veure com votem?

.