DANSA ARA 2022 (2N)

El passat dimarts 5 d’abril, els Estels vam participar al Dansa Ara 2022, un gran esdeveniment de dansa on participaven més de 200 escoles. Després del treball d’aprenentatge d’un repertori de danses durant les sessions de música a l’escola, vam ballar tot el matí i vam ser protagonistes d’un gran espectacle de dansa contemporània a l’estadi Lluís Companys.

Less Meduses ens van acompanyar i es van quedar a veure’ns ballar, pot ser ells i elles participaran l’any que ve!  Quan vam arribar, vam entrar i vam descobrir el lloc on ballàvem, a més a més, ens van regalar unes samarretes molt boniques. Un cop situats a l’espai on ballàvem, vam veure que moltes famílies ens havien vingut a veure i ens van fer moltes fotos. Quan va començar l’espectacle estàvem al·lucinant amb els balls que van fer per nosaltres els i les alumnes del Conservatori de Dansa de Barcelona. Finalment, ens va tocar ballar a nosaltres. Vam ballar, riure, cantar, jugar… VA SORTIR GENIAL!

Dansa ara 2022