Taller a tota màquina!

Els alumnes de SISE han realitzat un taller titulat “A tota màquina” sobre la Revolució Industrial. La Revolució Industrial va ser un període de canvis significatius en la producció, la indústria i la societat en general, que es va produir a Anglaterra a finals del segle XVIII i es va estendre posteriorment a altres països.

En aquest taller, els alumnes han après sobre els principals esdeveniments i innovacions que van marcar aquest període històric. Han treballat la transició de l’economia agrícola a la industrial, l’aparició de la màquina de vapor, els canvis en els processos de producció i la urbanització massiva que va tenir lloc.

Han explorat els efectes de la Revolució Industrial en la societat, com ara l’aparició de les fàbriques, l’augment de la població urbana, les condicions de treball, els canvis en els rols de gènere i les desigualtats socials.

Aquest taller ha proporcionat als alumnes una visió més completa de la Revolució Industrial i com aquest període ha influït en el món actual, tant des del punt de vista tecnològic com social.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *